Η λιμουζίνα μέσα στην οποία σκοτώθηκε ο JFK χρησιμοποιήθηκε στη συνέχεια από τους επόμενους Προέδρους των ΗΠΑ. Παρά το γεγονός ότι είχε θωρακιστεί, οι Τζόνσον, Νίξον, Φορντ και Κάρτερ μόνο άνετα δεν ένιωθαν.
Η εικόνα του χαμογελαστού Τζον Κένεντι να χαιρετά τα πλήθη μέσα από την προεδρική λιμουζίνα λίγο πριν πέσει νεκρός από την δολοφονική ενέργεια σε βάρος του, έχει μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη των Αμερικανών, αλλά και πολιτών όλου του κόσμου.
Όλοι γνωρίζουμε την έκβαση αυτής της τραγωδίας , αλλά ένα από τα βασικά κομμάτια των αποδεικτικών στοιχείων από εκείνη την μαύρη ημέρα για τις ΗΠΑ αλλά και τον πλανήτη ολόκληρο, η προεδρική λιμουζίνα , μια Lincoln , όχι απλώς δεν αποσύρθηκε, αλλά στη συνέχεια τέθηκε στις υπηρεσίες τεσσάρων προέδρων των ΗΠΑ που διαδέχθηκαν διαδοχικά τον αδικοχαμένο JGFK. Τελικά, η λιμουζινα αυτή αποσύρθηκε το 1977 και τώρα, τερματίζοντας το μακρύ της ταξίδι, βρίσκεται να χαιρετά τα πλήθη από το Henry Ford Museum στο Ντιαρμπόρν του Μίσιγκαν.
Όταν ο Πρόεδρος Τζον Κένεντι δολοφονήθηκε το 1963, βρισκόταν σε μια αυτοκινητοπομπή στην πόλη του Ντάλας και συγκεκριμένα ένα τετράθυρο κάμπριο, μια Lincoln Continental κατασκευής του 1961.
Το αυτοκίνητο ήταν εντελώς ανοικτό στην οροφή. Έφερε την κωδική ονομασία Χ – 100 και δεν διέθετε καμία απολύτως θωράκιση, κάτι που σήμερα φαντάζει εντελώς ακατανόητο, όχι μόνο για τον νυν Πρόεδρο των ΗΠΑ, αλλά και γενικότερα για αρχηγούς κρατών, κομμάτων κ.α.
« Τα ελαστικά δεν ήταν αλεξίσφαιρα . Δεν υπήρχε αλεξίσφαιρο γυαλί . Υπήρχε ένα αφαιρούμενο πλαστικό κάλυμμα , αλλά , και πάλι , ήταν απλώς από Plexiglas» επεσήμανε στο τηλεοπτικό κανάλι CBS τον Μάτ Άντερσον, επιμελητή στο Μουσείο Χένρι Φορντ. Και πρόσθεσε: «Δεν υπήρχε καμία πρόβλεψη για το τι θα συμβεί αν κάποιος πυροβολήσει. Είναι εκπληκτικό αν το σκεφτείτε, αλλά το μόνο που δεν περίμενε κάποιος ήταν ένα τέτοιου είδους πρόβλημα».
Προκειμένου το ανοικτό μοντέλο να μετατραπεί σε κλειστό – μετά την δολοφονία του JFK- και φυσικά να θωρακιστεί ώστε να παρέχει την ασφάλεια που χρειάζεται ο εκάστοτε πρόεδρος των ΗΠΑ, δαπανήθηκαν εκείνη την εποχή περισσότερα από 200.000 δολάρια, Συγχρόνως τοποθετήθηκαν δύο τηλέφωνα και ραδιόφωνο.
Μετά τη δολοφονία του Κένεντι , το αυτοκίνητο οδηγήθηκε κατευθείαν πίσω στο Λευκό Οίκο έτσι να είναι στη διάθεση των αρχών που ερευνούσαν την δολοφονία του Προέδρου των ΗΠΑ.
«Εκτίμηση πολλών είναι ότι η πιο πρακτική λύση που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν οι ΗΠΑ εκείνη την περίοδο, ήταν να κατασκευάσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, με προδιαγραφές ασφαλείας, παρά να πάρουν πίσω το ανοικτό αυτοκίνητο και να το «χτίσουν» ξανά ως ένα πραγματικό θωρακισμένο όχημα» προσθέτει ο ρεπόρτερ του CBS, ο Αντερσον. Και συνεχίζει: « Η μεγαλύτερη αλλαγή που έκαναν στο τροποποιημένο αυτοκίνητο ήταν ότι πρόσθεσαν μια μόνιμη οροφή η οποία περιέβαλε του επιβάτες με ένα χοντρό γυαλί, που άντεχε στις σφαίρες».
Ο Λευκός Οίκος ενέκρινε το σχέδιο για μια την βελτίωση της προεδρικής λιμουζίνας Δεκέμβριο του 1963 . Το βελτιωμένο όχημα, ήταν απολύτως θωρακισμένο, ενώ βάφτηκε σε χρώμα « βασιλικό Blue Metallic με ασημί μεταλλικό που ακτινοβολεί κάτω από λαμπερά φώτα και τον ήλιο ».
Ο Λίντον Τζόνσον ήταν δύο αυτοκίνητα πίσω Κένεντι από την λίμο του Προέδρου, την ημέρα της δολοφονίας . Μετά την ορκωμοσία του ως Πρόεδρος, κατά καιρούς έπρεπε να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τον Άντερσον , απεχθανόταν το μπλε χρώμα και ζήτησε να βαφτεί μαύρο. Πάντως, όσο μπορούσε, απέφευγε να κινείται με αυτό.
Όταν Πρόεδρος ανέλαβε ο Νίξον ζήτησε να γίνει μια περικοπή τρύπα σε μια μικρή καταπακτή στην οροφή, έτσι ώστε να μπορεί να τον βλέπει το πλήθος.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποίησαν επίσης ο Τζέραλντ Φόρντ αλλά και ο Τζίμι Κάρτερ, μέχρι τον παροπλισμό του το 1977.